בג"צ דחה את עתירת ש"ס להקפאת מינויו של רמי סדן

הלכה מושרשת היא כי בעתירות המכוונות להליכי מינויים – ככלל, אין מקום למתן צו ביניים המעכב את כניסתו של אדם לתפקיד, שכן מדובר בצעד הפיך, וברי כי תוקף המינוי מותנה בתוצאת העתירה
ישראל פריי No Comments on בג"צ דחה את עתירת ש"ס להקפאת מינויו של רמי סדן

השופט סלים ג'ובראן דחה היום את דרישת אנשי ש"ס להקפאת מינויו של רמי סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 • "לאחר עיון בבקשה ובתגובות לה", פסק השופט, "הגעתי למסקנה כי אין מקום להיעתר לה"

צילום: פלאש 90, יוטיוב
הלכה מושרשת היא כי בעתירות המכוונות להליכי מינויים – ככלל, אין מקום למתן צו ביניים המעכב את כניסתו של אדם לתפקיד, שכן מדובר בצעד הפיך, וברי כי תוקף המינוי מותנה בתוצאת העתירה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סאגת רמי סדן-ש"ס: בג"צ דחה היום את דרישת אנשי ש"ס להקפאת מינויו של רמי סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10. "לאחר עיון בבקשה ובתגובות לה", פסק השופט ג'ובראן, "הגעתי למסקנה כי אין מקום להיעתר לה".

בעתירה שהגישו אנשי ש"ס אוריאל בוסו, נהורי לחיאני, צביקה כהן וצוריאל קריספל, התבקש בית המשפט להורות על הקפאת מינויו של סדן, בגין התבטאויות שיוחסו לו בגנות מצביעי התנועה והעומד בראשה. סדן הכחיש את האמירות והתנצל חלקית על הדברים שנאמרו בשמו.

בג"צ דן הבוקר בעתירה, ודחה את טענות העותרים. השופט ג'ובראן כתב כי "לאחר עיון בבקשה ובתגובות לה, הגעתי למסקנה כי אין מקום להיעתר לה. הלכה מושרשת היא כי בעתירות המכוונות להליכי מינויים – ככלל, אין מקום למתן צו ביניים המעכב את כניסתו של אדם לתפקיד, שכן מדובר בצעד הפיך, וברי כי תוקף המינוי מותנה בתוצאת העתירה".

כבוד השופט המשיך: "אינני סבור כי המקרה שלפניי שונה. פשיטא כי ככל שהעתירה תתקבל – יהיה ניתן לבטל את מינויו של סדן, ולא מצאתי טעם משכנע המצדיק את מניעת כניסתו לתפקיד כבר בשלב זה. אשר על כן, דין הבקשה למתן צו ביניים להידחות".

תמונה 1 תמונה 2



0 תגובות